Sunday, August 7, 2011

Uwielbiam nosić czerń. Szczególnie jak całość mojego ubioru jest w tym kolorze - plus ewentualne kolorowe dodatki czy też makijaż. W przypadku tej bluzki nie potrzebowałam niczego dodawać. Ma ona jeden minus - jest dość krótka. Dlatego zawsze wkładam ją na cienką bluzkę na ramiączka koloru czarnego. Strój taki miałam na sobie ze względu na wieczorne spotkanie ze znajomymi. Wygodne, chroni przed komarami i maskuje w ciemności :). Wszystko co sobie cenie podczas takich wypadów. PS. Na wszystkich zdjęciach z tego dnia świecą się moje oczy!!



Ze względu na motywy kolorystyczne na bluzce postanowiłam wykonać makijaż z fioletem i srebrem. Ruchomą powiekę i cześć powieki równej z ruchomą pomalowałam odcieniem fioletowym. Wyciągnełam delikatnie cienie poza zewnętrzną stronę oka. Pozostałą część powieki pod łukiem brwiowym została obsypana cieniem srebrnym. Na koniec dodałam czarnym eyelinerem linie tuż nad linią rzęs. 
Przepraszam za niewyraźne zdjęcie. Na drugi raz będzie lepsze :)

2 comments:

  1. fajna koszulka:) i kolczyki też fajne:D jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    ReplyDelete